Aktualności
Poszukujemy pracownika

Miejska Biblioteka Publiczna w Kielcach ogłasza nabór na stanowisko specjalisty ds. kadr i administracji.
Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy.
Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
1) wykształcenie wyższe,
2) doświadczenie na stanowisku związanym z obszarem kadr,
3) praktyczna i dobra znajomość prawa pracy, przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych i PFRON,
4) znajomość obowiązujących aktów prawnych:
- ustawy z dnia 27 czerwca 1997r. o bibliotekach (tekst jednolity DZ. U. z 2012 r., poz. 642);
- ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity DZ. U. z 2012 r., poz. 406),
5) znajomość systemów kadrowo-płacowych oraz środowiska MS Office, w szczególności Excel,
6) zainteresowanie rozwojem w obszarze kadrowo-płacowym,
7) bardzo dobra organizacja pracy, myślenie analityczne, samodzielność i odpowiedzialność,
8) wiedza ogólna w zakresie pozwalającym na poruszanie się w zagadnieniach nauki, kultury i sztuki.
Termin składania dokumentów aplikacyjnych: 25.02.2025 r. do godziny 15.00.
Szczegóły poniżej: